POGOJI POSLOVANJA

PODATKI O PODJETJU

Z spletno trgovino www.viptrgovina.si upravlja podjete Spletna prodaja, Primož Kovačič s.p.

Podatki podjetja:

Polno ime: Spletna prodaja, Primož Kovačič s.p.
Naslov: Nimno 7, 3250 Rogaška Slatina
Transakcijski račun: IBAN SI56 0510 0801 6818 046 (ABANKA)
Matična številka: 8598339000
Davčna številka: SI 82959994
E-pošta: info@viptrgovina.si
Telefon: 040 356 103

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.viptrgovina.si (v nadaljevanju spletna trgovina, ponudnik) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosim, da zapustite strani spletne trgovine www.viptrgovina.si. Pridržujem si pravico do spremembe pogojev spletne trgovine www.viptrgovina.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila. Kupca zavezujejo Pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

NAČINI PLAČILA

Spletna trgovina www.viptrgovina.si omogoča naslednji način plačila:

     • po povzetju
     • bančno nakazilo

PLAČILO PO POVZETJU

Plačilo opravite ob dostavi pošiljke. V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke plačate tudi ob prevzemu v vaši enoti Pošte Slovenije.

BANČNO NAKAZILO

Če želite izbrano naročilo poravnati preko bančnega nakazila, znesek nakažete na naš transakcijski račun IBAN SI56 0400 1004 8340 036 (NOVA KBM d.d.). 
Sredstva mora nakazat oseba, ki je naročila izdelek.

PRITOŽBE IN SPORI

DOSTAVA

Vaše naročilo vam bo dostavila Pošta Slovenije. Vsako nedostavljeno naročilo, ki se pošilja preko Pošte Slovenije, vas bo na vaši pošti čakalo 15 dni, preden se bo vrnilo. Potrošnik se z nakupom strinja, da se v namen lažje in hitrejše dostave na etiketi paketa dopiše njegova telefonska številka. V kolikor potrošnik ne želi izpisa številke naj nas o tem pred dostavo obvesti. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje. 

POŠTNINA / STROŠKI DOSTAVE

Dostava je brezplačna.

NEPOPOLNI IN NEPRAVILNI PODATKI PRI ODDAJI NAROČILA

Pri oddaji naročila je potrebno pravilno navest Ime, Priimek, Ulico, Mesto, Poštno številko, Telefon, E-poštni naslov. Če bomo pri pregledu naročila ugotovili, da so podatki nepravilni ali nepopolni ali namerno napačno vpisani (Npr. Ime :fdsgd, Telefonska: 55555555, Mesto: lkoubn)  imamo pravico naročilo zavrnit.   

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE TER VRAČILO BLAGA

Kupec lahko kupljeno blago v roku 14 dni po prejemu vrne na naslov Nimno 7, 3250 Rogaška Slatina. O tej nameri nas lahko obvesti tudi po e-pošti info@viptrgovina.si v 14 dneh po prejemu blaga, brez da bi moral navesti razlog za svojo odločitev. Vrnjeni izdelki morajo bit nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Priložena mora biti tudi kopija računa. Kupec v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Vračilo je možno uveljavljati pri izdelkih, ki niso bili rabljeni, jih kupec ni poškodoval, na katerih niso bile odstranjene originalne obesne etikete in na katerih niso bili odstranjeni varnostni pečati. Ponudnik kupcu brez nepotrebnega odlašanja vrne kupnino (brez stroškov dostave) v roku 14 dni od prejetja obvestila, pod pogojem, da je v tem obdobju kupec prodajalcu dostavil vrnjeni artikel v brezhibnem stanju. V kolikor je kupec prejel darilo mora pri odstopu od pogodbe vrniti tudi le tega pod enakimi pogoji kot preostalo blago. 

Obrazec za odstop od pogodbe je dostopen tukaj.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V primeru vračila morate storiti naslednje:

1. Izpolnite obrazec za odstop od pogodbe.

2. Priložite kopijo računa

3. Ustrezno zapakirajte izdelek skupaj z obrazcom za odstop od pogodbe in kopijo računa.

4. Pošljite na naslov Nimno 7, 3250 Rogaška Slatina. Paketov z odkupnino ne sprejemamo. 

 

Ker želimo, da postopek odstopa od pogodbe poteka brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu preko spleta:

• previdno odprite  embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju dokler niste prepričani, da je izdelek ustrezen. Prosimo, da izdelek vrnete z nepoškodovano embalažo.

• vidne sledi uporabe (prah, madeži, umazanija, praske, dlake, lasi) niso primerni za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečni. Prav tako poškodbe, ki jih na izdelku povzroči kupec oziroma tretja oseba niso primerni za odstop od pogodbe.

UVELJAVLJANJE STVARNE NAPAKE

Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek. Potrošnik lahko reklamira tudi izdelke, za katere ni bila izdana garancija. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Napaka je stvarna:

• če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet

• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

• če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

• če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

• odpravi napako na blagu ali

• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

• vrne plačani znesek.

 

V kolikor menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas čim prej kontaktirajte na telefonsko številko 040 356 103 ali info@viptrgovina.si in priložite račun kupljenega artikla.

 

Ponudnik si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo, če se ugotovi, da je neuporabnost artikla posledica potrošnikovega nepravilnega ravnanja.

GARANCIJA

Potrošnik lahko napako reklamira kadarkoli v garancijskem rokuGarancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 30 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.  Če popravilo ni mogoče ali ga podjetje ne izvrši v skupnem roku 30 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov, brezhiben izdelek ali povračilo kupnine.

POSTOPEK UVELJAVLJANJA GARANCIJE

Kupec mora v garancijskem roku in pod garancijskimi pogoji s pisno vlogo od dajalca garancije zahtevati odpravo napak, pri tem pa mora predložiti tako izdelek kot garancijski, ter kopijo računa. Kupec z odpravo napak ali nadomestitvijo izdelka nima nobenih stroškov. Če prodajalec ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, zaradi česar se izkaže, da je garancijski zahtevek neupravičen, bo izdelek s pisnim obvestilom poslal nazaj. Paketov z odkupnino ne sprejemamo.

CENE

Vse cene v spletni trgovini www.viptrgovina.si so navedene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Vse cene prikazane na spletnem naslovu se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi prejem naročila, in sicer z elektronskim sporočilom, ki ga pošlje na elektronski naslov kupca. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Spletna stran www.viptrgovina.si za prenos podatkov uporablja SSL varnostni sistem.

Upravitelj spletne trgovine www.viptrgovina.si (podjetje Spletna prodaja, Primož Kovačič s.p) je skladno s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil za potrebe izpolnitve naročila (izvajanje transakcije, izstavitev računa, dostavo izdelka, vse v zvezi z naročilom) in ostalo z naročilom povezano in potrebno komunikacijo.

Podjetje Spletna prodaja, Primož Kovačič s.p lahko podatke posreduje samo pogodbenemu obdelovalcu podatkov.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Vedno imate pravico do brezplačnih informacij, kjer lahko preverite pravilnost vaših shranjenih podatkov. Če želite, se lahko obrnete na info@viptrgovina.si in nam pošljete vašo zahtevo po e-pošti ali navadni pošti. Po posredovanju informacij bodo vsi popravki, zaprtja ali izbrisi – v kolikor so v skladu z zakonom – izvedeni.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov) in se bo unčikovito trudil razrešit nastale zaplete in nejasnosti. Ponudnik bo pritožbe razrešiti v najkrajšem možnem času. V primeru težav ali pritožb me lahko pokličite na številko 040 356 103, pošljete elektronsko pošto na naslov info@viptrgovina.si ali pa nam pišete na naslov Prvomajska ulica 35, 3250 Rogaška Slatina, Slovenija.

V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno sodišče.

VKLOPI RAZUM, ZAHTEVAJ RAČUN!